
آزادسازی معابر و صیانت از حقوق شهروندی؛ طرح رفع سد معبر بهزودی در گوراب زرمیخ اجرا میشود

آزادسازی معابر و صیانت از حقوق شهروندی؛ طرح رفع سد معبر بهزودی در گوراب زرمیخ اجرا میشود
به گزارش روابط عمومی شهرداری گوراب زرمیخ، در راستای ارتقای نظم شهری، تسهیل تردد شهروندان و بهبود سیما و منظر شهری، پرسنل واحد سد معبر شهرداری با حضور در سطح شهر و دیدار با کسبه و صاحبان واحدهای صنفی، نسبت به ضرورت رعایت قوانین مربوط به سد معبر و آزادسازی پیادهروها و معابر عمومی گفتوگو و تبادل نظر کردند.
در این بازدیدها، ضمن تأکید بر اهمیت همکاری اصناف در حفظ حقوق شهروندی و فراهمسازی شرایط مناسب برای عبور و مرور عابران، نکات لازم در خصوص جلوگیری از اشغال معابر عمومی و رعایت ضوابط شهری به کسبه محترم ارائه شد.
شهرداری گوراب زرمیخ با رویکردی فرهنگی و تعاملی، تلاش دارد پیش از اجرای طرح، با جلب مشارکت و همراهی شهروندان و اصناف، زمینه اجرای هرچه بهتر این برنامه را فراهم کند.
بر اساس اعلام شهرداری، طرح ساماندهی و رفع سد معبر بهزودی در سطح شهر اجرایی خواهد شد و انتظار میرود با همکاری و مشارکت کسبه محترم، شاهد ارتقای نظم شهری، افزایش ایمنی تردد شهروندان و بهبود فضای عمومی شهر باشیم.





